Σελίδες

Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

Καλωσόρισμα!!!!!!



Γεια σας αγαπημένοι μου φίλοι!
 Σας ευχαριστώ για την επίσκεψή σας στο blog μου. Επιθυμώ και ελπίζω να ανταποκριθώ στις προτιμήσεις σας και στις απαιτήσεις σας!
Ασχολούμαι πολύ με ότι έχει σχέση με χειροτεχνία, είτε δημιουργώντας είτε ανακαλύπτοντας άλλους δημιουργούς που μου αρέσουν και με εμπνέουν!
Πιστεύω πως είναι κάτι συνυφασμένο με τη φύση μας, αφού από την προϊστορία, ο άνθρωπος χρειάστηκε για να διευκολύνει τη ζωή του και την εξέλιξή του, να εφεύρει και να κατασκευάσει τα εργαλεία του, τα αντικείμενα της καθημερινότητάς του, τα ρούχα του και τα παπούτσια του από το δέρμα των ζώων, ζωγράφισε τις σπηλιές, για να ομορφύνει το περιβάλλον που κατοικούσε, σκάλισε αγαλματίδια, για να εκφράσει τις ανησυχίες της ύπαρξής του και για να ικανοποιήσει αυτή τη φλόγα της δημιουργίας που τον έκαιγε! Ε λοιπόν αυτή η φλόγα της δημιουργίας περνάει από γενιά σε γενιά μέχρι σήμερα και δεν θα σβήσει ποτέ! Αυτή μας καίει όλους ανεξαιρέτως τους ανθρώπους γιατί πιστεύω ακράδαντα πως όλοι μας κρύβουμε μέσα μας ένα δημιουργό, αρκεί να δοθεί το κατάλληλο έναυσμα για να ξεπηδήσει και να φανερωθεί.
Οι Έλληνες από την αρχαιότητα παράγουν και μεταλαμπαδεύουν πολιτισμό και παρά τις αντιξοότητες της χώρας μας θα συνεχίσουμε να προάγουμε τον πολιτισμό που μας παρέδωσαν οι πρόγονοί μας. Δεν μπορούμε να κάνουμε αλλιώς, έχει περάσει μέσα μας αυτή η ανάγκη. Εγώ προσωπικά, χάνομαι, εξαφανίζομαι, ξεχνιέμαι, όταν δημιουργώ, όταν καταπιάνομαι με κάτι.. με απορροφά αυτό που κάνω και διατηρώ την ψυχική μου ισορροπία, από τα μνημόνια και την οικονομική μας κατάντια.
Είναι το μόνο που μου αναπτερώνει και μου επαναφέρει το ηθικό όταν καταρρέει. Ελάτε λοιπόν φίλοι μου να προσπαθήσουμε να φτιάξουμε απλά πράγματα, όχι για να περάσει η ώρα, αλλά για να ζήσουμε δημιουργώντας. 


                                 Η Αυγή της Τέχνης και της Δημιουργίας














2 σχόλια:

  1. εξαιρετικο το αρθρο σου!!!! Καλως ηλθες στον blog world!!!! Πολυ καλη συνεχεια με πολλη επιτυχια σου ευχομαι !!! ♥ :) ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή