Σελίδες

Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Οδηγίες για πλεκτές πέτρες!


Θα προσπαθήσω να παρουσιάσω μια πολύ απλή πλεκτή πέτρα, την οποία έκανα έτσι ελεύθερα, χωρίς κάποιο συγκεκριμένο σχέδιο ή μοτίφ, παρά, όπως μου έβγαινε ενώ έπλεκα.

Οι πετρούλες μου! Μμμ...ποιά να διαλέξω? Ωραία θα πάρω αυτή τη μακρουλή, γιατί στρογγυλές έχω αρκετές!

για να μην σας φορτώνω με ένα σωρό φωτογραφίες, πλέκω 10 (ch) αλυσιδάκια και κλείνω τον κύκλο με (sl st) βουβό γαϊτανάκι ή αλυσιδάκι και βουτώντας το βελονάκι μέσα στον κύκλο, πλέκω 15 (dc) ποδαράκια και κλείνω πάλι με βουβό γαϊτανάκι(sl st)
στη συνέχεια πλέκω 10 αλυσιδάκια, και βουτάω το βελονάκι στο 3ο ποδαράκι, επαναλαμβάνοντας για άλλες 4 φορές. Συνολικά δηλ. πέντε φορές από δέκα ποδαράκια. Για κάθε πέταλο ακολουθώ τη σειρά: 1 βουβό(1sl st), 1 μισό ποδαράκι 1(hdc), 1 ποδαράκι (1dc), 1 τριπλό ποδαράκι (1 trc),1ποδαράκι (1dc), 1μισό ποδαράκι (1 hdc), 1 βουβό (1sl st) 
Έχω συνολικά 5 πέταλα

Αλλαγή χρώματος και ενώνω πάλι τα πέταλα, πατώντας στο τριπλό ποδαράκι (trc), με 10 αλυσιδάκια (ch), για πέντε φορές
Πλέκω 10 βουβά γύρω από τα δέκα αλυσιδάκια για πέντε φορές
Συνεχίζω όπως φαίνεται στη φωτογραφία με συνεχή επανάληψη των προηγούμενων, γιατί όπως σας είπα δεν ακολούθησα κάποιο σχέδιο, πράγμα που μπορεί να κάνει όποιος ξέρει τις βασικές πλέξεις





Έφτασα στο τέλος, η πετρούλα μου φόρεσε το κουστουμάκι της και ετοιμάζομαι να της το κουμπώσω
Μερικά αλυσιδάκια που ενώνουν τις απέναντι πλευρές, σταυρωτά ή όπως σας αρέσει και κλείνετε

 Το πλεκτό να είναι τεντωμένο για να εφαρμόζει ωραία στην πέτρα και να μην κάνει κοιλιά!





Καλή σας επιτυχία!!!





4 σχόλια:

  1. Τι γλυκουλα που ειναι μπραβο σου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια φίλη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αμα σε λεω εγω καλλιτεχνη, ξερω γιατι σε λεω!!!! :) ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έ...τώρα να μη σου πω ευχαριστώ? Ο αυθορμητισμός σου και η αμεσότητά σου, τα ξεπερνάει όλα!Κι εσύ βέβαια...μία από τα ίδια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή