Σελίδες

Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

Η αναγέννηση της φύσης!!!

Η πιο όμορφη εποχή είναι η Άνοιξη. Είναι η γιορτή της φύσης, της αναγεννημένης φύσης! Μου είναι απαραίτητη αυτή η αλλαγή και τώρα αυτή την χρονιά περισσότερο. Νομίζω πως συμβάλλει καθοριστικά στην ψυχική ισορροπία του Έλληνα αυτή η ατμόσφαιρα, ο ηλιάκος μας, η ζεστούλα μας, αυτό το φως που αγκαλιάζει τα πάντα, αυτή η φύση που σε πετάει έξω από το σπίτι και σε ταξιδεύει πέρα από τα προβλήματα και την κακομοιριά!
Καθώς μπαίνοβγαίνω αυτές τις μέρες για διάφορες δουλειές του νοικοκυριού, τα λουλουδάκια μου, μου κλείνουν το μάτι και μου ποζάρουν όλο χάρη. Πήρα λοιπόν την κάμερά μου και βγήκα να τραβήξω λίγες φωτογραφίες από τον έξω χώρο  του σπιτιού. Άρχισαν δειλά δειλά να πετάνε βλαστάρια, να φουντώνουν, να ανθίζουν, έτσι χωρίς καμιά περιποίηση, λίγο νεράκι και πολύ φως!!!
Τους χρωστάω όμως και θα έχουν όλη τη φροντίδα που τους αξίζει! Είναι οι εικόνες μου, είναι η αισιοδοξία μου!

Τα γεράνια με τα φοβερά χρώματα και τα πολλά είδη!
Ένα απλό ροζ γεράνι που δέχτηκε τις επισκέψεις των μελισσών!




Το αγιόκλημα μπλεγμένο με τα γεράνια και το δεντρολίβανο, η μυρωδιά του είναι υπέροχη κυρίως το πρωί και το βράδυ που πέφτει η υγρασία!
Η πασχαλιά που την έφτιαξα από σπόρο, κάθε χρόνο μεγαλώνει απίστευτα, το χειμώνα μένει γυμνή στο κρύο και την Άνοιξη γεμίζει με φύλλα και πανέμορφα ευωδιαστά λουλούδια! Είναι ολάνθιστη τώρα το Πάσχα που γιορτάζει και την ονομαστική της εορτή!

Το κλήμα μας, η σουλτανίνα, που παρά τους δυνατούς νοτιάδες, άντεξε και έδεσε τα σταφύλια της. Ο ίσκιος της είναι πολύτιμος, σκεπάζει τη νότια βεράντα όπου χωρίς τον ίσκιο της, η ζέστη είναι ανυπόφορη. Κάθε τόσο μαζεύω τα βελουδένια φύλλα της για τα περίφημα κρητικά, γιαλαντζί ντολμαδάκια.



Δεν μπορούσα να αφήσω παραπονεμένη τη ρίγανη που τρέφει όλων των ειδών τα ζουζούνια και τις μέλισσες φυσικά και που κάθε μέρα την μαδάω για τη σαλάτα μας και τα μοσχομυρισμένα ριγανάτα μας. Σε λίγες μέρες θα την τρυγήσω να την ξεράνω για τον χειμώνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου