Σελίδες

Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013

The orange bag!!! - Η πορτοκαλί τσάντα!!!

 Μια από τις αγαπημένες μου τσάντες, που όμως έπλεξα πριν από τη δημιουργία του blog και δεν έχω οδηγίες. Αυτό που θυμάμαι είναι πως είχε αρκετή δουλειά, αλλά το αποτέλεσμα με αποζημίωσε! Έψαξα όμως και βρήκα την πλέξη εδώ: http://allicrafts.blogspot.gr/2010/10/free-pattern-star-hook-case.html αν σας ενδιαφέρει. Σε ότι αφορά τα αγαπημένα μου λουλούδια, θα σας τα δείξω σε κάποια άλλη ανάρτηση.
 






Το εσωτερικό της τσάντας το έντυσα με αυτό το όμορφο εμπριμέ ύφασμα,
καθώς επίσης και το λουρί, για να συγκρατεί το οποιοδήποτε βάρος και να μην ξεχειλώνει!

9 σχόλια:

  1. Πανέμορφη και προσεγμένη μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια!!!
    Γεια στα χεράκια σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πανέμορφη η τσάντα, πολύ εθνικ, λατρεύω οτιδήποτε είναι έθνικ και τα λουλούδια σου τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχεις ένα βραβείο, από το βελονάκι της Σοφίας. Μπράβο σου για την υπέροχη δουλειά σου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και καλό μήνα σε όλους μας!!! Χάθηκα, ναι, συμβαίνουν διάφορα στην καθημερινότητά μου, που δεν μου αφήνουν χρόνο να ασχοληθώ όπως θάθελα με το blog μου και με τις φίλες που ελπίζω να μην έχω χάσει! Ελπίζω και πρέπει να επανέλθω σύντομα!!! Φιλάκια πολλά και ευχαριστώ πολύ!!!!

      Διαγραφή